Web Design Bucuresti Home
Web Design
Despre noi
Experienta PESTE 15 ANI
Echipa
Cine suntem
Portofoliu
Cu cine lucram
Contact
Trimite un mesaj
031 401 64 80


OFERTE WEB DESIGN Oferta speciala magazin online Oferta speciala site Blog Web design: ce alegi? Proceduri in web design Principii in web design Evolutie E-Media - web design E-Media Creative - creare site E-Media Shop - magazin virtual E-Media Steroid - inovatii web Site-ul de prezentare E-Media Web design - alte servicii conexe Analiza de usability Keyword research Banner design Web & SEO copywriting Web site maintenance Web Hosting DTP & Print Cursuri Curs-tutorat SEO (optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare) Portofoliu Web Design Web design - magazin virtual Web design - site-uri Web design - programare complexa Web design - SEO & Copywriting Grafica publicitara Packaging

Web Design Bucuresti

E-Studio Design&Development este o companie romaneasca de web design si development, cu 15 ani de experienta in domeniu si o platforma web proprie: E-Media.

Ghid gratuit

Dinamica dependențelor  în procesul de SEO. Logica de lucru pentru cel mai eficient conținut

Dinamica dependențelor  în procesul de SEO. Logica de lucru pentru cel mai eficient conținut

Ghid cu titlu gratuit, oferit de E-Studio Design&Development pentru oamenii de afaceri care caută servicii SEO. Este destinat celor interesați de subiect care, fie sunt la început, fie, indiferent de motive, nu au avut până acum contact cu domeniul optimizării site-urilor pentru motoarele de căutare.

Descarca ghidul de aici >>>

Banner design

Scopul unui banner este sa atraga cat mai multe click-uri. 

La inceputurile internetului orice banner era eficient. Orice imagine, in standard sau nu, era perceputa si reusea sa trezeasca suficient interes incat linkurile sa fie accesate. Publicitarii online au exagerat insa cu plasarea de bannere si o mare parte dintre ele duc si in prezent catre site-uri cu continut irelevant pentru vizitator. Prin urmare, utilizatorii s-au obisnuit cu bannerele si tind sa nu le acorde prea multa atentie.

Pe de alta parte, tocmai din cauza ca utilizatorii internetului tind sa ignore bannerele, publicitarii si-au pus creativitatea la contributie si au gasit solutii care practic "sar in ochi" si cu greu pot fi evitate. Metodele de acest fel aduc mai multe click-uri, dar si mai multa enervare internautilor. Asadar, un banner ideal ar trebui sa fie interesant si sa capteze atentia fara a fi intruziv pentru site-ul respectiv.

Exista multe formate de bannere pentru web care pot fi lucrate in diverse tipuri de fisiere, de la imagini simple, statice, la animatii complexe. In momentul de fata, video bannerul si bannerele animate au cea mai mare rata de succes, comparativ cu alte tipuri de bannere:

1. miscarea atrage privirea

2. animatia sau filmarea "spune o poveste"

3. starnesc curiozitatea, dezvaluind numai o parte din poveste.

Indiferent de forma de prezentare si executie, un banner este o creatie grafica, cu toate rigorile ei: brief, executie, implementare si livrare. Ca orice creatie grafica, bannerul poate fi lucrat individual sau ca parte a unei campanii specifice.