Web Design Bucuresti Home
Web Design
Despre noi
Experienta PESTE 15 ANI
Echipa
Cine suntem
Portofoliu
Cu cine lucram
Contact
Trimite un mesaj
031 401 64 80


OFERTE WEB DESIGN Oferta speciala magazin online Oferta speciala site Blog Web design: ce alegi? Proceduri in web design Principii in web design Evolutie E-Media - web design E-Media Creative - creare site E-Media Shop - magazin virtual E-Media Steroid - inovatii web Site-ul de prezentare E-Media Web design - alte servicii conexe Analiza de usability Keyword research Banner design Web & SEO copywriting Web site maintenance Web Hosting DTP & Print Cursuri Curs-tutorat SEO (optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare) Portofoliu Web Design Web design - magazin virtual Web design - site-uri Web design - programare complexa Web design - SEO & Copywriting Grafica publicitara Packaging

Web Design Bucuresti

E-Studio Design&Development este o companie romaneasca de web design si development, cu 15 ani de experienta in domeniu si o platforma web proprie: E-Media.

Ghid gratuit

Dinamica dependențelor  în procesul de SEO. Logica de lucru pentru cel mai eficient conținut

Dinamica dependențelor  în procesul de SEO. Logica de lucru pentru cel mai eficient conținut

Ghid cu titlu gratuit, oferit de E-Studio Design&Development pentru oamenii de afaceri care caută servicii SEO. Este destinat celor interesați de subiect care, fie sunt la început, fie, indiferent de motive, nu au avut până acum contact cu domeniul optimizării site-urilor pentru motoarele de căutare.

Descarca ghidul de aici >>>

Evolutie in web design: de la CERN la web 3.0

2013 - Web design hypercustom

Totul s-a schimbat - oricine, cu minime cunostinte tehnice, poate avea un site. Platformele de tip blog (Wordpress, Blogger) cu utilizare gratuita, platformele de serie (Magento, PrestaShop, OpenCart, Joomla) si chiar cele inchiriate (ShopMania) sunt din ce in ce mai utilizate. Modificarile aduse acestor platforme adesea costa o avere si costurile ascunse pe care le implica utilizarea unor astfel de solutii web apar, adesea, in timp.

Cel mai simplu este sa faci lucrurile bine de la inceput, mai ales ca nu poti iesi din multime cu o platforma de serie.

 

Alege HYPERCUSTOM.

Iar daca ai nevoie de HY{PERCUSTOM la preturi corecte, decente si transparente, alege platforma web E-Media.

2010 - Web design ca instrument de marketing in era web 3.0

In 2010 putem spune ca Internetul a ajuns la o maturitate care ii va consolida pozitia de alternativa media accesibila tuturor. Astfel, o campanie publicitara online nu se va mai desfasura experimental, doar prin clasicele bannere, ci si prin "happening-uri" creative sustinute de echipe profesioniste de programatori si prin "mutari" ingenioase de PR si marketing.

In 2010 nu va fi suficient sa ai un site, ci sa-l folosesti pentru a-ti vinde serviciile si produsele. Site-urile web nu vor fi simple "carti de vizita virtuale", pasive si tehnice, ci instrumente complexe de comunicare targetata, eficienta, catre un public in cautare de informatii si dornic sa fie convins sa cumpere.

2010 este anul in care se va contura noua directie a promovarii si prezentei online, iar E-Studio te poate ajuta sa profiti de aceste tendinte cu un pas inainte ca ceilalti sa sesizeze oportunitatea.

 

2005 - Web design interactiv

In urma cu doar cativa ani Internetul inca experimenta interactivitatea; forumurile de discutii erau in voga pe masura ce din ce in ce mai multe persoane cu interese si pasiuni diverse dobandeau acces la Internet. Acestia au intarit si au perpetuat un concept nou: comunitatea virtuala ca furnizor de continut. De aici pana la interactivitatea web 2.0, cu design specific, prietenos si atractiv si functii numeroase care permit si incurajeaza interactiunea intre utilizatorii site-urilor nu a mai fost decat un pas.

2000 - Web design ca act de prezenta si status

Mileniul a marcat inceputul unei noi etape a internetului, care a constat in sesizarea oportunitatii de comunicare a prezentei pe piata, intr-o maniera pe atunci revolutionara si foarte accesibila, a serviciilor si produselor diverselor companii. Firmele de web design si cei care au lucrat site-uri in perioada anilor 2000, printre care ne aflam si noi, au avut de parcurs un drum dificil.  Pe de o parte, am investit foarte multe resurse in efortul de a convinge managerii de oportunitatea constructiei unui site si pe de alta parte am inovat pentru a fi competitivi si pentru a oferi astfel mai mult decat "specialistul IT", "vecinul priceput la calculatoare" si "fiul secretarei", principalii "competitori" ai firmelor mici de web design ai perioadei.

Astfel, noi suntem printre cei care am dezvoltat cateva principii de baza in web design care si-au dovedt eficienta si pe care  firmele serioase in domeniu si freelancerii profesionisti le respecta si astazi: originalitate in design, programare riguroasa, uzabilitate si adaptarea sistemelor pentru optimizarea pentru motoarele de cautare.

Clientii nostri care au manifestat deschidere si incredere in domeniul nou pe care noi il promovam au fost cu un pas inaintea concurentei lor, iar efectele pozitive ale avantajului la start sunt simtite si in prezent.

1995 - Web design experimental

Pionierii anilor 90 au deschis un drum pe care toate firmele de web design ale perioadei l-au urmat cu mai mult sau mai putin succes. Internetul era la inceput, accesibil unui numar limitat de persoane care erau in general specialisti in tehnologia informatiei, iar o conexiune dial-up era inca greu de gasit si opera la viteza foarte mica. Site-urile web se adresau in general specialistilor si aspectul grafic nu era atat de important; de fapt, grafica acestor site-uri de inceput era minimala, pentru a usura transmisia datelor prin conexiunile lente disponibile. Informatiile erau in general concise si tehnice, exprimate in maniera text, cu linkuri inserate pentru un plus de structura.

1991 - Doar web, fara design

Originile internetului se pierd in programele de cercetare militara din perioada razboiului rece. WWW-ul insa, asa cum il stim, isi are originiea la CERN, in Elvetia, in jurul anului 1991. Acele prime incercari, desi mai degraba web decat design, mai degraba stiinta decat imaginatie, cu site-uri text, fara imagini, fara javascritp, flash sau alte efecte, au fost piatra de temelie a fenomenului social pe care il traim si la care participam acum.

1989 - HyperText si CERN

Tim Berners-Lee este cel creditat cu creara World Wide Web pe vremea cand lucra ca cercetator in cadrul Consiliului European pentru Cercetare Nucleara (Conseil Européenne pour la Recherche Nucleairesau CERN) din Geneva, Elvetia.

El a redactat o propunere pentru facilitarea comunicarii in cadrul grupului de cercetatori, pe care a numit-o "HyperText si CERN" si a prezentat-o in cadrul Consiliului pentru comentarii in anul 1989. Trei noi tehnologii au fost incluse in acest document. Prima a fost HTML (HyperText Markup Language) folosit pentru scrierea documentelor in retea, a doua a fost HTTP (HyperText Transfer Protocol) pentru transmiterea paginilor, si a treia a fost un program specific utilizatorului care permitea primirea, interpretarea datelor si afisarea rezultatelor.

O interfata pentru utilizatori, numita de CERN world wide web sau www, a fost finalizata la sfarsitul anului 1989 si folosita pe o mica retea de calculatoare in martie 1991. Tot in 1991, dar in mai, a fost folosit pentru prima data sistemul de transmitere a informatiilor utilizand HTML, HTTP, si programul utilizatorului (www)  pe reteaua de calculatoare din cadrul laboratoarelor CERN din Elvetia.

Disponibilitatea fisierelor CERN a fost anuntata pe newsgroup-ul UseNET, in august 1991, aceasta fiind siprima data cand publicul avea acces la intregul sistem. 

 

Proceduri in web design

Proceduri in web design

Lucrul haotic, "vazand si facand" aduce arareori rezultate. In plus, intotdeauna cineva risca sa fie nemultumit in final. Asadar, toate etapele de lucru trebuie sa fie clare de la inceput, puse pe hartie si urmate, astfel incat nimic sa nu ramana lasat pe dinafara. Avem proceduri testate si eficiente pentru fiecare stadiu de lucru, elaborate in urma a 10 ani de experienta.
Principii in web design: originalitate, corectitudine, usability si SEO

Principii in web design

E-studio.ro se ghideaza dupa patru principii in web design: originalitate, corectitudine, usability si SEO.
Evolutie in web design: de la CERN la web 3.0

Evolutie

Totul s-a schimbat - oricine, cu minime cunostinte tehnice, poate avea un site. Platformele de tip blog (Wordpress, Blogger) cu utilizare gratuita, platformele de serie (Magento, PrestaShop, OpenCart, Joomla) si chiar cele inchiriate (ShopMania) sunt din ce in ce mai utilizate. Modificarile aduse acestor platforme adesea costa o avere si costurile ascunse pe care le implica utilizarea unor astfel de solutii web apar in timp. Cel mai simplu este sa faci lucrurile bine de la inceput, mai ales ca nu poti iesi din multime cu o platforma de serie.