Web Design Bucuresti Home
Web Design
Despre noi
Experienta PESTE 15 ANI
Echipa
Cine suntem
Portofoliu
Cu cine lucram
Contact
Trimite un mesaj
031 401 64 80


OFERTE WEB DESIGN Oferta speciala magazin online Oferta speciala site Blog Web design: ce alegi? Proceduri in web design Principii in web design Evolutie E-Media - web design E-Media Creative - creare site E-Media Shop - magazin virtual E-Media Steroid - inovatii web Site-ul de prezentare E-Media Web design - alte servicii conexe Analiza de usability Keyword research Banner design Web & SEO copywriting Web site maintenance Web Hosting DTP & Print Cursuri Curs-tutorat SEO (optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare) Portofoliu Web Design Web design - magazin virtual Web design - site-uri Web design - programare complexa Web design - SEO & Copywriting Grafica publicitara Packaging

Web Design Bucuresti

E-Studio Design&Development este o companie romaneasca de web design si development, cu 15 ani de experienta in domeniu si o platforma web proprie: E-Media.

Ghid gratuit

Dinamica dependențelor  în procesul de SEO. Logica de lucru pentru cel mai eficient conținut

Dinamica dependențelor  în procesul de SEO. Logica de lucru pentru cel mai eficient conținut

Ghid cu titlu gratuit, oferit de E-Studio Design&Development pentru oamenii de afaceri care caută servicii SEO. Este destinat celor interesați de subiect care, fie sunt la început, fie, indiferent de motive, nu au avut până acum contact cu domeniul optimizării site-urilor pentru motoarele de căutare.

Descarca ghidul de aici >>>

Keyword research

Din cele mai vechi timpuri, orice negustorie are nevoie de un loc "cu vad", unde cei interesati sa vina in numar cat mai mare si cat mai multi dintre ei sa si cumpere ceva. Niciun comerciant insa nu cauta locuri unde sa se vanda bine marfa altcuiva sau unde sa isi expuna produsele unui public fara interes pentru ele. Orice negustor bun face intai cercetare de piata si isi elaboreaza strategiile in functie de rezultatele obtinute. Orice negustor bun isi cunoaste potentialii cumparatori si stie cum sa li se adreseze in asa fel incat acestia sa-l prefere, in pofida concurentei.

Principiul de baza e acelasi si in prezent. In online, cercetarii de piata i se adauga keyword research, o analiza comprehensiva a comportamentului de cautare pe internet.

Frazele de cautare sunt de 4 tipuri:

  • pe care nu le cauta nimeni, fara a fi folosite pentru SEO - aceste cuvinte si fraze nu aduc niciun beneficiu site-urilor; nici nu aduc vizite, pentru ca nu le cauta nimeni, nici nu sunt folosite pentru "optimizare SEO", pentru ca este evident pentru toata lumea ca nu sunt de niciun ajutor in optimizarea pentru motoarele de cautare;
  • pe care nu le cauta nimeni, dar care sunt folosite petru optimizari SEO - acestea sunt in general parte a limbajului de specialitate utilizat intr-un anumit domeniu, atunci cand produsele sau serviciile in cauza nu se adreseaza specialistilor sau celor care cunosc termenii respectivi si de obicei sunt alese subiectiv si exclusiv in baza intuitiei de moment; o cercetare riguroasa poate sa ajute la eliminarea sau reducerea acestor cuvinte si fraze cheie redundante din continutul paginilor unui site;
  • pe care le cauta toat lumea si sunt target-uri SEO - pentru aceste cuvinte si fraze cheie concurenta este acerba; toata lumea se straduieste sa aiba o frecventa cat mai mare a acestora in textele folosite si rezultatele sunt arareori cele dorite;
  • pe care le cauta toata lumea fara a fi target-uri pentru SEO - o buna analiza a cuvintelor si frazelor cheie (Keyword research) va releva ultima varianta; in cazul de fata vorbim de date statistice si de analize obiective, care dezvaluie nisele neexplorate care cresc sansele unui site sa-si aduca mai multi vizitatori dintre cei cu adevarat interesati de continutul furnizat.